Close Menu
×
×

Cart

 

Σύνδεσμος Βιντεο: https://youtu.be/HkfO6bRv4Yc

Σύνδεσμος Εικόνων:https://drive.google.com/file/d/10bz6_9MlDtlol_MuVj9S8EynIW2EVMTH/view?usp=sharing

Τίτλος κατασκευής

WHITE CF - (WΗere Ιs Τhe Εarthquake Coming From)

Περιγραφή προβλήματος

H Ελλάδα είναι πρώτη στην Ευρώπη και έκτη στον κόσμο στους σεισμούς. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όμως, δεν είναι αυτό. Το πρόβλημα είναι  η έλλειψη εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών πάνω σε αυτό το θέμα. Όλοι θυμόμαστε τα μέτρα πρόληψης, αφού έχει γίνει το ‘κακό’ και μετά τα ξεχνάμε, όπως για παράδειγμα το σεισμό της Αθήνας το 1999 αλλά και τον πρόσφατο σεισμό στη Σάμο στις 30 Οκτωβρίου 2020, όπου δύο συμπολίτες μας έχασαν την ζωή τους. Ποια οικογένεια έχει σχέδιο έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση φυσικής καταστροφής, και πιο συγκεκριμένα για σεισμό;

Η λύση που προτείνει η ομάδα μας πάνω στο ζήτημα αυτό είναι η ευαισθητοποίηση των συμμαθητών μας μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η ιδέα είναι η κατασκευή του πρώτου σεισμογράφου του Τσανγκ Χενγκ,  χρησιμοποιώντας την εκπαίδευση STEM που θα χρησιμοποιηθεί σαν εποπτικό μέσο.

Τα βήματα της υλοποίησης

Είμαστε .μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Καρδίτσας. Εγώ η Κωνσταντίνα και τα τρία αγόρια, ο Σωκράτης, ο Θωμάς και ο Κλάιντι. Αναζητήσαμε πληροφορίες στο διαδίκτυο, σχεδιάσαμε με μολύβι τα μέρη του, κατασκευάσαμε την πρότυπη μακέτα από μακετόχαρτο, τοποθετήσαμε τα ηλεκτρικά μέρη (καλώδια, laser, φωτοαντιστάσεις, Arduino Uno), προγραμματίσαμε την κατασκευή και κάναμε δοκιμές. Στη συνέχεια ο καθηγητής μας, με τη δική μας καθοδήγηση, σχεδίασε την κατασκευή σε AutoCAD και έκανε βελτιώσεις. Έγινε επεξεργασία του σχεδίου με Corel, και στη συνέχεια κόψαμε τα κομμάτια σε Laser cut. Συναρμολογήσαμε την κατασκευή, τοποθετήσαμε το ηλεκτρικό κύκλωμα, τους αισθητήρες, το Arduino Uno, το προγραμματίσαμε και κάναμε δοκιμές.

 

Τα μέρη της κατασκευής (Υλικά)

Είδος Ποσότητα
Κόντρα πλακέ 4mm 1 m2
Φωτοαντιστάσεις 4 τεμ
Αντιστάσεις (4.7 ΚΩ) 4 τεμ
Laser 4 τεμ
Led λευκά 8 τεμ
Αντιστάσεις (220 Ω) 8 τεμ
Buzzer 1 τεμ
Καλώδιο UTP 1 m
Arduino Uno 1 τεμ
Καλόδια Jumpers 16 τεμ
Καλάι για συγκόλληση 1 μικρή συσκευασία
Ντίζα Μ6 2 τεμ x30cm
Βίδες Μ6x50 φρεζάτες 2 τεμ
Βίδες Μ6x30 εξάγωνο κεφάλι 3 τεμ
Βίδες Μ6x40 φρεζάτες 2 τεμ
Παξιμάδια Μ6 9 τεμ
Μπάλα του Ping pong 1 τεμ
Κορδόνι 25cm
Χάρτινα καλαμάκια του καφέ d=4.5mm 2 τεμ
Θερμοσιλικόνη 1 βέργα

Λειτουργία κατασκευής

Προσανατολίζουμε την κατασκευή με μία πυξίδα, έχοντας εντοπίζει τον Βορά. Οριζοντιώνουμε την κατασκευή με την βοήθεια των τριών βιδών που υπάρχουν στη βάση. Ακινητοποιούμε το εκκρεμές (μπάλα του Ping Pong). Θέτουμε το Arduino σε λειτουργία. Η συσκευή είναι έτοιμη για χρήση. Για τις δοκιμές μας κατασκευάσαμε μία σεισμική τράπεζα από μακετόχαρτο, μπίλιες και τέσσερα κομμάτια από σωλήνα αποχέτευσης Φ100. Όταν κουνάμε την σεισμική τράπεζα, προσομοιάζοντας έναν σεισμό, το εκκρεμές παραμένει ακίνητο λόγω της αδράνειας πριν αρχίσει να ταλαντεύεται κόβοντας μία ή δύο δέσμες Laser. Έτσι θα ηχήσει το Buzzer και θα ανάψει το αντίστοιχο led που θα μας δείξει την προέλευση του σεισμού, πχ Βόρεια, Βορειοδυτικά, Δυτικά, κλπ. Η έμπνευσή μας για την κατασκευή προήλθε από τον σεισμογράφο του Τσανγκ Χενγκ.

 

Περιγραφή κοινωνικού αντικτύπου

Το WhΙΤΕ CF είναι τρίτος σεισμογράφος που κατασκευάζει η ομάδα Karditsa Εarthquake Project του Εργαστηριακού Κέντρου Καρδίτσας. Στόχος μας είναι οι μαθητές να εκπαιδεύουν μαθητές για το σεισμό. Δυστυχώς, λόγω του Covid-19 δεν είχαμε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε το νέο σεισμογράφο σε ενημερώσεις, όπως τις προηγούμενες χρονιές. Ελπίζουμε ότι πολύ σύντομα ότι θα επανέλθουμε στην κανονικότητα και στις εκπαιδεύσεις, ώστε να ενημερώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές.

2ο ΓΕΛ Καλαμαριάς 

Μέλη Ομάδας: Γεώργιος Νικολακάκης   -  Θεόδωρος Τσαούσης                                                                              

Σύνδεσμος Βιντεο: https://video.sch.gr/asset/detail/E1JSTfcNJ7aWqKbFLl85ElTM

Σύνδεσμος Εικόνων: https://photos.app.goo.gl/a1BkyFJLMokrpfP58

 

 

 

 

 

 

 

Το ρομπότ των Δασών Robot Hood

Η εργασία αυτή κατασκευάστηκε από το μαθητή Θοδωρή Τσαούση της Γ’ Τάξης του 2ου ΓΕΛ Καλαμαριάς, ο οποίος εμπνεύστηκε, σχεδίασε και δημιούργησε με εκπληκτικό σθένος και μεράκι το Ρομπότ των Δασών, με επιβλέποντα εκπαιδευτικό ΠΕ86 τον Γιώργο Νικολακάκη. Η εργασία ξεκίνησε αρχικά ως μια απλή ιδέα του Θοδωρή για την κατασκευή ενός τετράποδου ρομπότ και εμπλουτίστηκε και εξελίχτηκε με πολλές διορθώσεις, προσθήκες και αναβαθμίσεις, φτάνοντας  στο αποτέλεσμα που σας παρουσιάζουμε στο διαγωνισμό. Αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε στο συγκεκριμένο διαγωνισμό μετά από μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έφτασε στο σχολείο μας, γνωρίζοντας ταυτόχρονα την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στο πανεπιστήμιο Αιγαίου και συγκεκριμένα στο τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.

Το ρομπότ των δασών είναι ένας αυτόνομος τετράποδος φύλακας περιοχής, προγραμματισμένος και κατευθυνόμενος από κύκλωμα Arduino. Κινείται με τη βοήθεια servo motors και "αντιλαμβάνεται" ερεθίσματα με τη βοήθεια αισθητήρων. Το ρομπότ παρακολουθεί κλιματικές αλλαγές στο περιβάλλον που κινείται, καθώς καταγράφει τιμές όπως θερμοκρασία, υγρασία, ατμοσφαιρική πίεση και υψόμετρο και αναγνωρίζει σημάδια πυρκαγιάς όπως φλόγες και καπνό. Επιπλέον, διαθέτει μία κάμερα με τη βοήθεια της οποίας αναγνωρίζει αλλοιώσεις-διαφοροποιήσεις στην εικόνα που καταγράφει και μεταδίδει, ενημερώνοντας είτε για πιθανή πυρκαγιά είτε για πιθανές αλλοιώσεις όπως αποψιλώσεις ή ρίψη απορριμμάτων και μπαζών στην περιοχή. Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό του είναι ότι διαθέτει ένα solar panel με την χρήση του οποίου επαναφορτίζει τις μπαταρίες του, καθιστώντας το φιλικό προς το περιβάλλον. Τέλος, όλες οι τιμές των μετρήσεων από τους αισθητήρες καθώς και εικόνες από την αναγνώριση της περιοχής, μεταδίδονται και αποθηκεύονται online στο διαδίκτυο σε τοποθεσία που έχει πρόσβαση εξουσιοδοτημένος χρήστης.

Η παραπάνω κατασκευή χωρίζεται σε τρία βασικά μέρη:

α) το σκελετό και την κίνηση του τετράποδου

β) την καταγραφή και αναγνώριση αντικειμένων και

γ) το κύκλωμα καταγραφής περιβαλλοντικών δεδομένων

Ο σκελετός αποτελείται από το κυρίως σώμα και τις αρθρώσεις των ποδιών του τετράποδου. Το κυρίως σώμα έχει κατασκευαστεί από ξύλο ενώ οι αρθρώσεις από κομμάτια plexiglass. Όλα τα υλικά μετρήθηκαν και κόπηκαν σε συγκεκριμένες διαστάσεις. Για την κίνηση είναι υπεύθυνος ένας μικροελεγκτής Arduino Uno, ο οποίος συνδέει και ελέγχει οκτώ (8) σερβοκινητήρες (servo motors) MG996R, οι οποίοι χρησιμοποιούνται ως σύνδεσμοι των αρθρώσεων για την επίτευξη της κίνησης του τετράποδου Robot.

Για την αναγνώριση των αντικειμένων είναι υπεύθυνο ένα ESP32 module με κάμερα και ασύρματο δίκτυο (camera + WiFi), το οποίο βγάζει φωτογραφίες ανά τακτά χρονικά διαστήματα και στην συνέχεια τις στέλνει για ανάλυση στο Google drive. Η αναγνώριση των αντικειμένων και η εμφάνιση των αποτελεσμάτων γίνεται με τη βοήθεια ενός python script στο Google Colab. Το  ρομπότ μπορεί να αναγνωρίσει περίπου 9000 διαφορετικά αντικείμενα.

Επιπρόσθετα, επάνω στη βάση υπάρχει το κύκλωμα καταγραφής περιβαλλοντικών δεδομένων που περιλαμβάνει τον μικροεπεξεργαστή NodeMCU ESP-8266 , ένα αισθητήρα πίεσης BMP-280, έναν αισθητήρα θερμοκρασίας-υγρασίας DHT-11 και έναν αισθητήρα καπνού MQ-2. Οι αισθητήρες καταγράφουν τη θερμοκρασία, την υγρασία, την ατμοσφαιρική πίεση και την ύπαρξη καπνού από το περιβάλλον και ο μικροελεγκτής ESP8266 τα μετατρέπει σε μορφή HTML, και τα μεταδίδει μέσω WiFi σε συγκεκριμένη IP Web address.

ΟΜΑΔΑ : CLEV3R TEAM
Μέλη της ομάδας:
Κωνσταντίνος Καπετάνος – Β’ Λυκείου
Σπυρίδων - Αλέξανδρος Τζουμέρκας– Γ’ Λυκείου

Σύνδεσμος Βίντεο: https://drive.google.com/file/d/10Guxip-LUsl-bfDN2h6J4fonJMxS1iCT/view 

Σύνδεσμος Εικόνων: https://drive.google.com/drive/folders/1dvVqJW79Ue-e6V9JhwUCLumS2t0LmQLG?usp=sharing

 

 

 

 

 

AEOLUS - ένα «έξυπνο» ηλιακό-αιολικό ρομπότ-όχημα

Το Aeolus έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά με LEGO κάνοντας χρήση του  πακέτου Ρομποτικής Lego Mindstorms Education EV3 (μοτέρ, αισθητήρες, κ.τ.λ) και του Lego Mindstorms Education EV3 Software.  Είναι πλήρως εναρμονισμένο ως προς τις κατευθύνσεις της εξοικονόμησης ενέργειας και έτοιμο να αποτελέσει βασικό πυλώνα για την πλήρη απαγκίστρωση του ενεργειακού τομέα από τον άνθρακα.

Παρακάτω παραθέτουμε τον σχεδιασμό του οχήματος, τις δυνατότητες  εξοικονόμησης και παραγωγής ενέργειας καθώς και την ενσωμάτωση του σε μια έξυπνη πόλη.

 

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

To AEOLUS είναι ένα τετράτροχο όχημα με κίνηση στους πίσω τροχούς. Ένας ηλεκτροκινητήρας που είναι ενσωματωμένος στο πίσω μέρος του σκελετού δίνει κίνηση στους τροχούς μέσω ενός διαφορικού. Το όλο σύστημα λειτουργεί με τις εντολές του εγκεφάλου, ο οποίος ενεργοποιεί σε κάθε περίπτωση το ανάλογο σενάριο προγραμματισμού που είναι αποθηκευμένο.

Στο μπροστινό μέρος ο άξονας των δύο τροχών είναι συνδεδεμένος με ένα μηχανισμό συστήματος διεύθυνσης (κρεμαριέρα). Το σύστημα αυτό συνδέεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ ο συνολικός  μηχανισμός ελέγχεται από τον εγκέφαλο, ο οποίος αφού διαβάζει τον αισθητήρα φωτός δίνει και την κατάλληλη εντολή για να κρατήσει το όχημα την πορεία του.

 

εξοικονόμηση και παραγωγή ενέργειας

Ηλιακός συλλέκτης: Είναι ενσωματωμένος στο μπροστινό τμήμα της οροφής του οχήματος, συλλέγει την ηλιακή ενέργεια και παράγει την ανάλογη ηλεκτρική ενέργεια, όταν το επιτρέπει η ηλιοφάνεια

Αναδιπλούμενη Ανεμογεννήτρια: ανύψωση ή κάθοδος της μέσω της χρήσης μιας σειράς γραναζιών που μεταφέρουν την κίνηση και ενός ηλεκτροκινητήρα ο οποίος δίνει την κίνηση και ελέγχεται άμεσα με τον εγκέφαλο του ρομπότ.

Κίνηση σε διάφορες κλίσεις οδοστρώματος:

Ένας αισθητήρας-γυροσκόπιο,  αναγιγνώσκει την κλίση του εδάφους και ουσιαστικά ελέγχει την αυτόματη ενεργοποίηση ενός από τα παρακάτω σενάρια-εντολές κίνησης του οχήματος στο ενσωματωμένο λογισμικό του:

Παροχή πράσινης Ενέργειας στο Δήμο:  Το AEOLUS όταν μένει παρκαρισμένο συνεχίζει να παράγει ρεύμα (μέσω ηλιακού πάνελ και ανεμογεννήτριας) το οποίο θα μπορεί να διοχετεύεται στο δημόσιο δίκτυο ηλεκτροδότησης.

«Εξυπνεσ» λειτουργιεσ

Auto-pilot 3ου βαθμού: Με έναν αισθητήρα φωτός το όχημα μπορεί να ακολουθεί μια συγκεκριμένη γραμμή που αποτυπώνεται στο οδόστρωμα, για να φτάσει με ασφάλεια στον προορισμό του.

Έξυπνο φανάρι:  Μια τεχνολογία αιχμής που έχει ενσωματωθεί στο ΑΕΟLUS είναι η προγραμματισμένη από πριν εναρμόνιση της ταχύτητας του οχήματος, με βάση την αποθηκευμένη γνώση του χρονισμού των φωτεινών σηματοδοτών της πόλης στο λογισμικό του.

Ενημέρωση για ελεύθερη θέση στάθμευσης:  Μέσω αυτής της λειτουργίας το ρομπότ γνωρίζει σε πραγματικό χρόνο την τοποθεσία των ελεύθερων θέσεων στάθμευσης. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο κέντρο των πόλεων.

Ενημέρωση για ατύχημα και αποφυγή κυκλοφοριακού προβλήματος Στην περίπτωση που το AEOLUS τρακάρει ειδοποιεί  τον «εγκέφαλο» της «έξυπνης» πόλης, ώστε αυτός με τη σειρά του να προτρέψει τα κοντινά του αυτοκινούμενα να αλλάξουν τη διαδρομή τους, με στόχο να αποφευχθεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση.

 

Synthesis (i) bin

Προβολή Περιγραφής: i_bin_2_κείμενο_3ΓΕΛ_Βεροια

Σύνδεσμος Βίντεο: https://youtu.be/PqapC4zADLA

Σύνδεσμος έργου στο GitHub με επιπλέον υλικό και τον κώδικα του κάδου. https://github.com/3lykveroias/-i-bin

Γυμνάσιο Θερμής Λέσβου

 

 

Σύνδεσμος Βίντεο: https://youtu.be/Pd4t89bKREs

Τεχνική περιγραφή σεναρίου Covid mBot

To mBot αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση για την έμπρακτη ενασχόληση μαθητών γυμνασίου με τον προγραμματισμό, την ηλεκτρονική και την ρομποτική. Η κεντρική του πλακέτα ( mCore ) είναι μια εύχρηστη κύρια μονάδα ελέγχου, ειδικά σχεδιασμένη για το mBot. Με βάση το Arduino Uno, το mCore ενσωματώνει διάφορους onboard αισθητήρες, όπως βομβητή, αισθητήρα φωτός, RGB LED κ.λπ. Το συνοδευτικό λογισμικό mBlock είναι εμπνευσμένο από το Scratch κάνοντας το mBot τόσο εύκολο στον προγραμματισμό όσο και στην κατασκευή του, παρέχοντάς σας απεριόριστες δυνατότητες στην εκμάθηση επιστήμης, τεχνολογίας, μηχανικής, μαθηματικών. Επίσης το λογισμικό mBlock αναπτύχθηκε με τη λογική drag and drop όπως και το Scratch, παρέχοντας στους μαθητές μια γρήγορη μέθοδο για να αναπτύξουν προγραμματιστικές δεξιότητες, να ελέγχουν το ρομπότ και να υλοποιούν με αυτό διάφορες λειτουργίες.

Η κατασκευή μας έχει τίτλο “Covid mBot” και αφόρα ένα πρότυπο, αυτοματοποιημένο, ρομποτικό σύστημα εμβολιασμού των πολιτών κατά του κορωνοϊού SARS-CoV-2. Αποτελείται από 2 μέρη-ρομπότ. Το πρώτο mBot παίζει το ρόλο της καρέκλας του προς εμβολιασμό πολίτη, όπου με το που καθίσει ξεκινάει και τον οδηγεί στην σωστή θέση προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία του εμβολιασμού. Το δεύτερο mBot με το που φτάσει ο πολίτης στην θέση εμβολιασμού του παρέχει την δόση και τον ενημερώνει για το πότε είναι έτοιμος να αποχωρήσει.

Για την πραγματοποίηση του σεναρίου θα χρησιμοποιήσουμε 2 πλακέτες mCore, αισθητήρα line follower, αισθητήρα υπερύθρων, καθώς και 2xDc motor για την κίνηση του ενός mBot και ένα servo motor.

Λίγα λόγια για την ομάδα μας

Από τη σχολική χρονιά 2015-2016 η ΄Γ τάξη του Γυμνασίου θερμής έχει καθιερωθεί στο μάθημα της Τεχνολογίας να ασχολείται με την ρομποτική. Από τα πρώτα χρόνια το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν μεγάλο και με την υποστήριξη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων το 2017 προμηθευτήκαμε 3 κιτ ρομποτικής, τα mBot της εταιρίας Makeblock.

Από τότε και σε συνεργασία με τον/την εκπαιδευτικό του εργαστηριού πληροφορικής του σχολείου, οι μαθητές έχουν πάρει μέρος σε αρκετούς διαγωνισμούς και ημερίδες και έχουν έρθει κοντά με την έννοια STEM όπου μέσω του mBot έχει γίνει πράξη στο σχολείο μας.

Τον διαγωνισμό τον γνωρίζαμε και μέσω του Πανεπιστήμιου Αιγαίου στη Μυτιλήνη, το όποιο επισκεπτόμαστε κάθε χρόνο ως σχολείο. Φέτος μας τον υπενθύμισε μια ανάρτηση στο Facebook και με χαρά δέχτηκαν όλοι οι μαθητές να δηλώσουν συμμετοχή.

Ο εκπαιδευτής μελισσών

Ο Δημήτρης, μαθητής Β’ Δημοτικού, από το εργαστήριο εκπαιδευτικής ρομποτικής και S.T.E.M. Robotics School Μυτιλήνη, αξιοποιώντας τη γνώση και την εμπειρία του από τον τελευταίο χρόνο που ασχολείται με την εκπαιδευτική ρομποτική κατασκεύασε και προγραμμάτισε τον πρώτο εκπαιδευτή μελισσών! Το ρομποτικό του σύστημα χρησιμοποιεί ήχο, χρώματα και κίνηση για να προσελκύσει τις νέες μέλισσες και να τις προετοιμάσει για τη συλλογή γύρης. Το ρομπότ έχει κατασκευαστεί με κομμάτια lego ενώ χρησιμοποιεί έναν κινητήρα και αισθητήρα απόστασης. Ο προγραμματισμός του ρομπότ πραγματοποιείται με δυο τρόπους: μέσω της εφαρμογής ψευδογλώσσας Wedo 2 και της Scratch 3 τις οποίες μελέτησε ο Δημήτρης με ιδιαίτερη αφοσίωση.

Η ΟΜΑΔΑ

Η ομάδα μας : Σωτήρ Λευτέρ , Ζαρίφ Χοσεϊν, Σαϊμ Μοχαμεντ και Γιάννης Μπόκτορ

Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Δάφνη Γαβρίλη, ΠΕ86 Πληροφορική

Η ομάδα μας αποτελείται από 4 μαθητές της Γ Γυμνασίου και μας ενδιαφέρει πολύ η προστασία του περιβάλλοντος και η μηχανική-ρομποτική . Ονομαζόμαστε RoboDiapol

Η ΙΔΕΑ

Μελετήσαμε την ανάγκη να συλλέγονται από δύσβατες περιοχές ή μέσα από ανοικτές χωματερές τα «χρήσιμα» σκουπίδια , τα δοχεία φαγητού μιας χρήσης που καταλήγουν στις χωματερές λόγω του μαύρου χρώματος. Με μια μικρή έρευνα
https://www.huffingtonpost.gr/entry/yiati-den-anakeklonetai-to-maeroplastiko_gr_5c9357a9e4b08c4fec349b8e
https://www.wwf.gr/ti_kanoume/anthropos/plastika/pes_antio_sta_plastika_mias_xrisis/
μάθαμε ότι τα μαύρα πλαστικά δοχεία μιας χρήσεως για το έτοιμο φαγητό δεν ανιχνεύονται από τα αυτόματο σύστημα διαχωρισμού λόγω του χρώματός τους στα εργοστάσια ανακύκλωσης και έτσι δυστυχώς καταλήγουν στην καλύτερη περίπτωση στην χωματερή ή στη θάλασσα, παρέα με τους 12 εκατομμύρια τόνους πλαστικού που πετάμε στους ωκεανούς της Γης κάθε χρόνο. Το μαύρο πλαστικό χρωματίζεται με σωματίδια άνθρακα και οι αισθητήρες των μηχανημάτων διαλογής ανακυκλώσιμων υλικών δεν μπορούν να το ανιχνεύσουν.

Αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε ένα ρομποτικό όχημα βαριάς κατασκευής που να μπορεί να «σκαρφαλώνει» στα βουνά από τα σκουπίδια των χωματερών και να ψάχνει για μαύρα αντικείμενα.

Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

Αποτελείται από ένα φορτηγό-νταλίκα που ελέγχεται από έναv Lego ΕV3 controller και έναν βραχίονα που συλλέγει τα υλικά και τα μεταφέρει στον χώρο διαλογής. Ο βραχίονας επίσης λειτουργεί με έναν ακόμη Lego EV3 controller.
Μας προβλημάτισε η σύνδεση των δύο διαφορετικών κατασκευών (όχημαανυψωτικός βραχίονας) ώστε να εξασφαλίσουμε την αντοχή και την ισορροπία της κατασκευής.
Ο βραχίονας φέρει έναν αισθητήρα χρώματος-φωτεινότητας για την ανίχνευση των μαύρων αντικειμένων , έναν αισθητήρα αφής και το όχημα έναν αισθητήρα εμφράγματος για να σταματάει όταν βρεθεί σε κενό (γκρεμό). ΟΙ δύο επεξεργαστές (controller) λειτουργούν ανεξάρτητα – ο ένας δίνει εντολές για την μετακίνηση του φορτηγού-νταλίκα και ο άλλος ελέγχει τον βραχίονα. Οι δύο λειτουργίες γίνονται ανεξάρτητα.
Η κίνηση γίνεται με την φόρτιση της μπαταρίας με ηλιακή ενέργεια αλλά το επόμενο βήμα είναι να προσαρμόσουμε το ηλιακό πάνελ κατευθείαν πάνω στο όχημα ώστε να μπορεί να κινείται με την ηλιακή ενέργεια.
Μελετήσαμε επίσης τη διάταξη επιλογής (sorting) με βάσει το χρώμα των αντικείμενων σε ξεχωριστή εφαρμογή.
Σύνδεσμος για το Βίντεο :
https://drive.google.com/file/d/1mA5cDwFlHbZvBy_kIQaQXT_ScpaAr73f/view?usp=sharing
Σύνδεσμος για τις φωτογραφίες :
https://drive.google.com/drive/folders/1PS5U5DtGAj3E1sWiF9mrmooDVVVJNqbp?usp=sharing

ROBOCATAPELT

Η πόλη μας δέχεται επίθεση από covid-19. Ο ιος μας επιτίθεται από αέρα αφού διασχίσει τη θάλασσα που μας χωρίζει από την άλλη πόλη. Εμείς σαν όπλο διαθέτουμε ένα κάστρο και έναν ειδικό καταπέλτη ο οποίος έχει την ικανότητα να «βλέπει» τον ιό και να τον εξουδετερώνει ρίχνοντας βόμβες αντιιού. Αυτό θα επαναλαμβάνετε μέχρις ότου εξαφανιστεί ο ιος. Όλα γίνονται αυτοματοποιημένα με τους κατάλληλους αισθητήρες και microcontrollers
Εργαλεία: κατασκευασμένα με lego, wedo2 και simulator – development scratch 3, optical sensors, moters.

Ηλικίες 9-12
Ευάγγελος Γραμμένος
ΆΡΤΕΜΙΣ ΜΗΤΣΟΥ
Χάρης Μεταλληνός
Αριστείδης Μιχαλάς

Λίγα λόγια για εμάς

είμαστε ιδιώτες ( πληροφορικοί, μαθηματικοί, παιδοψυχολόγοι ) και ασχολούμαστε γύρω στα 5 χρόνια με την εκπαιδευτική ρομποτική. Φέτος ξεκινήσαμε να έχουμε το δικό μας χώρο αλλά δεν έχουμε προλάβει να κάνουμε και πολλά λόγω covid.
Είμαστε από Κέρκυρα και τα παιδιά που εκπαιδεύουμε είναι από 6 – 80.Ασχολούμαστε με lego ( wedo2, Ev3, Spike..Arduino, Unity, python, 3d printing, safety internet και γενικά με την επιστήμη της τεχνολογίας – πληροφορικής σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.
Σκοπός της συμμετοχής μας είναι να αποκτήσουν μια εμπειρία τα παιδιά και εμείς ταυτόχρονα ( έχουμε ξανακατέβει σε WRO διαγωνισμό σαν δημοτικό στον 2 πανελλήνιο διαγωνισμό )

WATERROBOT

Το σενάριο αυτό βασίζετε σε πραγματικό πρόβλημα στη Κίνα ( Βόρεια με Νότια). Στη βόρεια Κίνα έχουν νερό ενώ στην Νότια έχουν ξηρασία. Για τη λύση αυτή σκεφτήκαμε μια κεντρική δεξαμενή στη βόρεια όπου τροφοδοτεί τη νότια. Το νερό περνά μέσα από βουνό με διάφανους σωλήνες και διοχετεύουν 2 άλλες δεξαμενές στη νότια κίνα. Υπάρχουν αντλίες νερού, αισθητήρια για υπερχείλιση έτσι ώστε να αποφεύγονται ζημιές. Έτσι λύνονται πολλά προβλήματα όπως ξηρασία, λειψυδρία και άλλα πολλά. Όλα γίνονται αυτοματοποιημένα με τους κατάλληλους αισθητήρες και microcontrollers.

Εργαλεία: κατασκευασμένα με lego, wedo2 και simulator – development scratch 3, optical, tilt sensors και motors, wedo1.

Ηλικίες 9-11
Μάξιμος Κουλούρης
Γεώργιος Σπυρίδων Πανδής
Ηλίας Γραβάνης
Μόδεστος Κουϊμτζής

Λίγα λόγια για εμάς

είμαστε ιδιώτες ( πληροφορικοί, μαθηματικοί, παιδοψυχολόγοι ) και ασχολούμαστε γύρω στα 5 χρόνια με την εκπαιδευτική ρομποτική. Φέτος ξεκινήσαμε να έχουμε το δικό μας χώρο αλλά δεν έχουμε προλάβει να κάνουμε και πολλά λόγω covid.
Είμαστε από Κέρκυρα και τα παιδιά που εκπαιδεύουμε είναι από 6 – 80.Ασχολούμαστε με lego ( wedo2, Ev3, Spike..Arduino, Unity, python, 3d printing, safety internet και γενικά με την επιστήμη της τεχνολογίας – πληροφορικής σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.
Σκοπός της συμμετοχής μας είναι να αποκτήσουν μια εμπειρία τα παιδιά και εμείς ταυτόχρονα ( έχουμε ξανακατέβει σε WRO διαγωνισμό σαν δημοτικό στον 2 πανελλήνιο διαγωνισμό )

ROBOFLYREX

Σε μια φιλήσυχη περιοχή επιτίθεται το κακό. Πρέπει πάση θυσία να υπερασπιστούμε τη γη μας, τα σπίτια μας, τα ζώα μας.
Όλα γίνονται αυτοματοποιημένα με τους κατάλληλους αισθητήρες και microcontrollers
Εργαλεία: κατασκευασμένα με lego, wedo2 και simulator – development scratch 3, optical sensors, motοrs.
Ηλικίες 7-8
Ονόματα:

Άρηστειδης Βλάχος
Σπύρος Γιαννούλης
Γεωργιαννα Κούρκουλου
Βασιλης Πανδης

Λίγα λόγια για εμάς

είμαστε ιδιώτες ( πληροφορικοί, μαθηματικοί, παιδοψυχολόγοι ) και ασχολούμαστε γύρω στα 5 χρόνια με την εκπαιδευτική ρομποτική. Φέτος ξεκινήσαμε να έχουμε το δικό μας χώρο αλλά δεν έχουμε προλάβει να κάνουμε και πολλά λόγω covid.
Είμαστε από Κέρκυρα και τα παιδιά που εκπαιδεύουμε είναι από 6 – 80.Ασχολούμαστε με lego ( wedo2, Ev3, Spike..Arduino, Unity, python, 3d printing, safety internet και γενικά με την επιστήμη της τεχνολογίας – πληροφορικής σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.
Σκοπός της συμμετοχής μας είναι να αποκτήσουν μια εμπειρία τα παιδιά και εμείς ταυτόχρονα ( έχουμε ξανακατέβει σε WRO διαγωνισμό σαν δημοτικό στον 2 πανελλήνιο διαγωνισμό )

ROBOHACKER

Σε έναν μακρινό παραμυθένιο και μυστήριο κόσμος βρίσκεται ένας κακός ο οποίος έχει επιτεθεί σε όλα τα χωριά των πόλεων και τα έχει καταστρέψει. Σκοπός μας ξέροντάς που μένει να πάμε και να τον πολεμήσουμε. Αυτός κατοικεί στον υπόκοσμο όπου ονομάζετε nether flames. Το σενάριο έχει βασιστεί στο πασίγνωστο παιχνίδι minecraft.
Όλα γίνονται αυτοματοποιημένα με τους κατάλληλους αισθητήρες και microcontrollers
Εργαλεία: κατασκευασμένα με lego, wedo2 και simulator – development scratch 3, optical sensors, moters, lego boost, lego wedo1
Ηλικίες 7-10

Andrew Mackay
Φίλιππος Πρίφτης
Βασιλης Πανδης
Χαράλαμπος Κόντης

Λίγα λόγια για εμάς

είμαστε ιδιώτες ( πληροφορικοί, μαθηματικοί, παιδοψυχολόγοι ) και ασχολούμαστε γύρω στα 5 χρόνια με την εκπαιδευτική ρομποτική. Φέτος ξεκινήσαμε να έχουμε το δικό μας χώρο αλλά δεν έχουμε προλάβει να κάνουμε και πολλά λόγω covid.
Είμαστε από Κέρκυρα και τα παιδιά που εκπαιδεύουμε είναι από 6 – 80.Ασχολούμαστε με lego ( wedo2, Ev3, Spike..Arduino, Unity, python, 3d printing, safety internet και γενικά με την επιστήμη της τεχνολογίας – πληροφορικής σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.
Σκοπός της συμμετοχής μας είναι να αποκτήσουν μια εμπειρία τα παιδιά και εμείς ταυτόχρονα ( έχουμε ξανακατέβει σε WRO διαγωνισμό σαν δημοτικό στον 2 πανελλήνιο διαγωνισμό )

ROBOSOUVLAKIA

Οι κακοί πειρατές κάνουν επίθεση σε ένα νησί. Διαθέτουν μεγάλο στόλο με όπλα όπως καταπέλτες και είναι σίγουροι για τη νίκη τους. Εμείς διαθέτουμε ένα ρομποτικό πολεμικό πλοίο με σκοπό να έχουμε μηδέν ανθρώπινες απώλειες. Το ρομπότ μας «βλέπει» τους εχθρούς όταν πλησιάσουν και επιτίθεται μανιασμένα μέχρι να τους κατατροπώσει. Η ναυμαχία τελειώνει ζητωκραυγάζοντας για τη νίκη τους αφού η εχθροί είτε υποχωρήσουν είτε βουλιάξουν.
Όλα γίνονται αυτοματοποιημένα με τους κατάλληλους αισθητήρες και microcontrollers
Εργαλεία: κατασκευασμένα με lego, wedo2 και simulator – development scratch 3, optical sensors, motors

Ονόματα:
Γρηγόρης Τζιοβαννι Ειντ Ιμπραχημ
Νικόλαος Ραφαήλ Καραμπάτσος
Αλέξανδρος Χανδρινός
ΑΛΕΞΗΣ ΖΩΗΣ

Λίγα λόγια για εμάς

είμαστε ιδιώτες ( πληροφορικοί, μαθηματικοί, παιδοψυχολόγοι ) και ασχολούμαστε γύρω στα 5 χρόνια με την εκπαιδευτική ρομποτική. Φέτος ξεκινήσαμε να έχουμε το δικό μας χώρο αλλά δεν έχουμε προλάβει να κάνουμε και πολλά λόγω covid.
Είμαστε από Κέρκυρα και τα παιδιά που εκπαιδεύουμε είναι από 6 – 80.Ασχολούμαστε με lego ( wedo2, Ev3, Spike..Arduino, Unity, python, 3d printing, safety internet και γενικά με την επιστήμη της τεχνολογίας – πληροφορικής σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.
Σκοπός της συμμετοχής μας είναι να αποκτήσουν μια εμπειρία τα παιδιά και εμείς ταυτόχρονα ( έχουμε ξανακατέβει σε WRO διαγωνισμό σαν δημοτικό στον 2 πανελλήνιο διαγωνισμό )

ROBOKERK

Το project εδώ αφορά μια πόλη η οποία έχει πρόβλημα το παρκιν. Υπάρχει ένας κεντρικός δρόμος ( εθνική ) που περνά μέσα από την πόλη. Για να παρκάρει κάποιος θα πρέπει να διασχίσει μια τεχνητή γέφυρα που έχουμε κατασκευάσει στην οποία υπάρχει μια μπάρα ( κλειστή – ανοιχτή) ανάλογα με τον αν υπάρχει θέση για παρκιν. Αν υπάρχει ελεύθερη θέση τότε ανοίγει η μπάρα περνά το αυτοκίνητο και πηγαίνει στην κατάλληλη θέση έτσι ώστε να το πάρει ένα μηχανοκίνητο ρομπότ το οποίο διαθέτει Βραχιώνα και θα το κουβαλήσει στη θέση παρκινγκ. Όλα γίνονται αυτοματοποιημένα με τους κατάλληλους αισθητήρες και microcontrollers
Εργαλεία: κατασκευασμένα με lego, wedo2 και simulator – development scratch 3, optical, tilt sensors και moters.
Ηλικίες 12-14
Ονόματα:

Βαγγέλης Τσάτσης
ΣΠΥΡΙΔΩΝ- ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΡΟΚΙΔΗΣ
Νικόλαος Μοναστηριώτης
Αθανάσιος Μάριος Δημητρογλου

Λίγα λόγια για εμάς

είμαστε ιδιώτες ( πληροφορικοί, μαθηματικοί, παιδοψυχολόγοι ) και ασχολούμαστε γύρω στα 5 χρόνια με την εκπαιδευτική ρομποτική. Φέτος ξεκινήσαμε να έχουμε το δικό μας χώρο αλλά δεν έχουμε προλάβει να κάνουμε και πολλά λόγω covid.
Είμαστε από Κέρκυρα και τα παιδιά που εκπαιδεύουμε είναι από 6 – 80.Ασχολούμαστε με lego ( wedo2, Ev3, Spike..Arduino, Unity, python, 3d printing, safety internet και γενικά με την επιστήμη της τεχνολογίας – πληροφορικής σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.
Σκοπός της συμμετοχής μας είναι να αποκτήσουν μια εμπειρία τα παιδιά και εμείς ταυτόχρονα ( έχουμε ξανακατέβει σε WRO διαγωνισμό σαν δημοτικό στον 2 πανελλήνιο διαγωνισμό )

3D Printer

Είμαστε μαθητές του Εργαστηριακού Κέντρου Σάμου. Το σχολείο έχει συμμετάσχει ξανά σε διαγωνισμούς Aegean Robotics Με χαρά πληροφορηθήκαμε ότι ο 5ος Διαγωνισμός θα διεξαχθεί, έστω και εξ’ αποστάσεως λόγω των συνθηκών.

Ο Δημητράκης Εμμανουήλ έκανε την κατασκευή - συναρμολόγηση του Μηχανολογικού εξοπλισμού. Η σύνδεση του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού έγινε από τους  Διακογιάννη Δήμητρα, Χατζηλαγού Αικατερίνη και Δημητράκης Εμμανουήλ. Την παραμετροποίηση εφαρμογής έκανε η Διακογιάννη Δήμητρα και η Καρύδα Μαρία ενώ την παραμετροποίηση της εφαρμογής για 3Δ εκτυπωτή έκανε ο Γκίτσης Βαλεντίνος.

Tα τελευταία χρόνια εκτός από του κλασικούς εκτυπωτές έχει γίνει πολύ “θόρυβος” γύρω από τους 3Δ εκτυπωτές και τις χρήσεις που μπορεί να έχουν. Μάλιστα μέσα στην πανδημία έχουμε δει σε αρκετές περιπτώσεις να χρησιμοποιούνται 3Δ εκτυπωτές για να “εκτυπώσουν” σκελετό για προστατευτικές μάσκες. Η ενασχόληση της ομάδας με θέματα νέας τεχνολογίας, και το γεγονός ότι υπάρχει διαθέσιμη σχετική εργασία, ενεργοποίησε την ομάδα ώστε να ξεκινήσει την κατασκευή ενός 3Δ εκτυπωτή.

Το έργο ξεκίνησε στα τέλη της προηγούμενης σχολικής χρονιάς. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό η ολοκλήρωση του έργου αναμένονταν προς το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς. Το μεγάλο διάστημα όμως, κατά το οποίο η ομάδα δεν είχε ουσιαστικά πρόσβαση  στον εξοπλισμό του έργου, δημιούργησε μεγάλες καθυστερήσεις οπότε το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί την ερχόμενη σχολική χρονιά, με αλλαγές στα μέλη της ομάδας. Παρόλα αυτά επιλέξαμε να συμμετάσχουμε στο διαγωνισμό ώστε να παρουσιαστεί το κομμάτι του έργου που υλοποιήθηκε από  την ομάδα μέχρι τώρα.

 

Εργασίες οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί:

 

Εργασίες που απομένουν για την ολοκλήρωση:

Προπονητής Νικολάκης Γεώργιος ΠΕ 86 Πληροφορικής
Μέλη Δημητράκης Εμμανουήλ
  Διακογιάννη Δήμητρα
  Γκίτσης Βαλεντίνος
  Χατζηλαγού Αικατερίνη

 

 

 

 

 

 

 

 

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟΥ ΑΜΑΞΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ

Η ομάδα μας αποτελείτε από μαθητές του Εσπερινού Επαλ Θήρας. Το σχολείο μας απευθείνετια κυρίως σε ενήλικους μαθητές οι οποίοι έρχονται για να καταρτιστούν πάνω σε κάποια ειδικότητα. Έτσι και η ομάδα αυτή αποτελείτε από ενήλικους μαθητές που φοιτούν στο τομέα της ηλεκτρολογίας. Οι πρωτόγνορες φετινές συνθήκες λόγω της πανδημίας οδήγησαν την ομάδα μας , στο να θελήσει να κάνει την τεχνολογία πιο φιλική και πιο χρήσιμη για τα άτομα που τη χρειάζοντε περισσότερο

Για τη λειτουργία του έργου μας θα χρειαστούμε 2 ARDUINO UNO καθώς και ένα plc SIEMENS LOGO. Το έργο θα μπορούσε να κατασκευαστεί και με ένα μονο επεξεργαστή αλλά καθως θέλουμε στο μέλλον να έχουμε και άλλες επεκτάσεις και να προσαρμοστεί στη διδακτέα ύλη των μαθητών θελήσαμε να αναλάβει κάθε ένας επεξεργαστής μία λειτουργία για να μπορεί το έργο  να σπάσει αργότερα σε τρείς διδακτικές ενότητες.

Η τεχνολογία με τη ραγδαία εξέλιξη που έχει γνωρίσει τις τελευταίες δεκαετίες έχει επηρεάσει τις περισσότερες εκφάνσεις του καθημερινού βίου, δημιουργώντας πρωτόγνωρα δεδομένα για την περαιτέρω προώθηση της δημιουργικότητας, αλλά και νέες συνθήκες για τους στόχους που θέτουν πλέον οι άνθρωποι. Η τεχνολογία βρίσκει πλείστες εφαρμογές σε πτυχές της καθημερινότητας προσφέροντας αισθητή βελτίωση του βιοτικού επιπέδου, εφόσον κάθε πιθανή ελάττωση του κόπου ή του απαιτούμενου χρόνου για την εκπλήρωση μιας εργασίας, συνιστά πολύτιμο κέρδος για τους πολίτες. Έτσι, από την παροχή ταχύτερων και ασφαλέστερων μεταφορών, μέχρι την εξέλιξη των μέσων επικοινωνίας, προκύπτουν πολλαπλά οφέλη για τους πολίτες τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.Με βάση αυτές τις δυνατότητες της τεχνολογίας η ομάδα του σχολείου μας θέλησε να συνδυάσει τα οφέλη της αυτόνομης οδήγησης σε άτομα με περιορισμένες ικανότητες κίνησης. Ο όρος αυτόνομη οδήγηση, που έκανε την εμφάνισή του τα τελευταία χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου δηλώνει μία κατάσταση κατά την οποία το όχημα διαθέτει όλα εκείνα τα συστήματα που απαιτούνται για να κινηθεί χωρίς την παρέμβαση του οδηγού. Ωστόσο επειδή έχουμε να κάνουμε με ένα σύμπλεγμα από εξελισσόμενες τεχνολογίες, κάνοντας σήμερα λόγω για αυτόνομη οδήγηση δεν εννοούμε τη δυνατότητα πλήρους ελέγχου του αυτοκινήτου από κάποιον ηλεκτρονικό υπολογιστή αλλα την αλληλεπίδραση του χρήστη με το όχημα. Η ομάδα του σχολείου μας δημιούργησε ένα ηλεκτρικό καροτσάκι για το οποίο κινείται πάνω σε μια προκαθορισμένη διαδρομή και λαμβάνει σήμα απευθείας από τη σκέψη του ανθρώπου -χειριστή που κάθεται σε αυτό. Το «όχημα» διαβάζει μια μαύρη γραμμή στο πάτωμα , η οποία αποτελεί τη πορεία του οχήματος , μέσω υπέρυθρων αισθητήρων. Με τον τρόπο αυτό κινείται πάνω στην πορεία που του έχουμε καθορίσει και σταματάει μόνο σε περίπτωση που ο αισθητήρας απόστασης αναγνωρίσει κάποιο εμπόδιο ή φτάσει σε κάποιο από τα σημεία στάσης που έχουμε προκαθορίσει. Για την εκκίνηση η παύση του οχήματος χρησιμοποιούμε ένα αισθητήρα εγκεφαλικής δραστηριότητας ο οποίος συνδέεται με ένα ARDUINO μέσω BLUETHOOTH και μετράει τη συγκέντρωση του χειριστή. Όταν ο χειριστής συγκεντρωθεί στο αμαξίδιο αυτό αρχίζει τη πορεία του μέχρι ο χρήστης να το σταματήσει ή να φτάσει σε κάποιο από τα σημεία στάσης. Ο χειριστής δεν υπόκειται σε περίπλοκες φωνητικές εντολές , σε πληθώρα κουμπιών που απαιτούν εξοικείωση και δεν υπάρχει καν περιορισμός γλώσσας – μετάφρασης. Μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργικότητά του, να ενταχθεί ευκολότερα στην κοινωνία και ακόμη να απολαύσει μια αίσθηση ελευθερίας η οποία μπορεί να προσφέρει στιγμές ανεξαρτησίας.

Η λειτουργία του αμαξιδίου χωρίζεται σε τρία μέρη. Ο ένας επεξεργαστής συνδέεται μέσω BLUETHOOTH με ένα κράνος MindWave Mobile 2 Της NeuroSky ο οποίος διαβάζει τη συγκέντρωση του χειριστή και μόλις αυτή περάσει το Setpoint που έχουμε θέσει , δίνει ένα παλμό Start στο plc της Siemens. Ο δεύτερος επεξεργαστής (Arduino) σε συνδυασμό με δύο υπέρυθρους αισθητήρες φροντίζει η κίνηση του αμαξιδίου να γίνεται πάνω στη προκαθορισμένη διαδρομή. Συγκεκριμένα όταν η μαυρη γραμμή βρίσκεται ανάμεσα στους 2 αισθητήρες τότε και οι δύο δίνουν σήμα στα δυο ηλεκτρικά μοτερ να κινηθούν. Όποιος από τους δυο αισθητήρες «διαβάσει » τη μαύρη γραμμή , κάτι που σημαίνει πως πρέπει να αλλάξουμε πορεία σταματάει το σήμα του προς το plc της Siemens και αντίστοιχα σταματάει η κίνηση του αντίστοιχου μοτέρ. Τέλος όταν και οι δυο αισθητήρες «διαβάσουν » τη μαύρη γραμμή , σημαίνει πως ο χειριστής έχει φτάσει σε κάποιο Setpoint και το αμαξίδιο σταματά μέχρι ο χειριστής να το βάλει πάλι σε λειτουργία. Τέλος ένας ακόμη αισθητήρας απόστασης αυτή τη φορά ελέγχει ώστε να μην υπάρχει εμπόδιο μπροστά από το αμαξίδιο . Σε περίπτωση που ανιχνευθεί κάτι τέτοιο το αμαξίδιο σταματά μέχρι να το ξανα εκκινήσει ο χειριστής. Ολα τα σήματα από τα ARDUINO τα διαχειρίζεται το plc της Siemens και αυτό είναι που θέτει σε κίνηση και τα μοτερ. Στο μέλλον αυτό θα μπορεί να διαβάζει τη τάση της μπαταρίας και να πηγαίνει το καριτσάκι αυτόματα σε κάποιο σταθμό φόρτισης. Επίσης μέσω του WEB INTERFACE του θα μπορεί να ανημερώνει κάποιο τρίτο χρήστη για τα ζωτικά σημεία του χειριστή και για άλλες λειτουργίες όπως απόσταση που έχει διανυθεί ή και την ακριβή του τοποθεσία

Ομάδα
Υπεύθυνος Ομάδας: ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Μέλος 1 ΚΟΤΤΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣ
Μέλος 2 ΔΡΟΣΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Μέλος 3 ΑΛΠΕΡ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΙ

Σύνδεσμος Βίντεο: https://www.dropbox.com/sh/dd4yzlm3b3cfpul/AAAjDrA12mGpnAdmG_ueuWdXa?dl=0

Σύνδεσμος Εικόνων: https://www.dropbox.com/sh/dd4yzlm3b3cfpul/AAAjDrA12mGpnAdmG_ueuWdXa?dl=0